Ja, dat is OHRA.

OHRA besluit na 10 jaar het merk flink te vernieuwen. Met een nieuwe merkstrategie, gebaseerd op het feit dat OHRA een van de best gewaardeerde verzekeraars is en haar klanten positief verrast. Dat wordt in de campagne samengevat met de nieuwe merk pay-off 'Ja, dat is OHRA'. Daarnaast introduceren we een nieuwe brand identity en een campagnekoppel dat zowel in live-action tv- en radiocommercials als in een speciaal ontwikkelde 3d-wereld de hoofdrol speelt.

Ontmoet Roos en Matthijs

Het nieuwe OHRA koppel Roos & Matthijs (gebaseerd op onze lieftallige, maar soms ietwat gestresste collega Rosalieke en haar vriend) schieten bij het minste of geringste in de stress.

De spectaculaire doemdenkscenario's van het stel zorgen voor aandacht en impact. Terwijl er uiteindelijk niets gebeurt omdat OHRA het issue natuurlijk al voor ze heeft opgelost.

Van live-action naar 3D-animatie

De campagne bestaat naast tv- en radiocommercials uit nog veel meer andere uitingen. Zoals o.a. online video’s, POS-materialen, direct mailings en social advertenties. Daarvoor hebben we een 3d-animatiestijl ontwikkeld, waarin natuurlijk ook de hoofdpersonen weer een rol spelen.

De karakters spelen ook een prominente rol op de website,
de OHRA-app en zelfs op de zorgpas.

CREDITS
Agency: Joe Public take-away advertising
Regie: Jelle de Jonge
Productie: Holy Fools
DOP: Martijn van Broekhuizen (Maffia, Robodog & Zingen), Robbie van Brussel (Chatbot & Einde van de Wereld)
3d-animatie: Colorbleed
Edit: MRTN
Muziek & geluid: Public Audio
Online: Ton Habraken
Grading: Crabsalad (Maffia, Zingen, Chatbot, Einde van de Wereld), Captcha! (Robodog)
Art: Jelier & Schaaf (Maffia, Zingen, Robodog) Pieter Christiaan (Chatbot & Einde van de Wereld)

Volgende
Volgende

Van Gogh belicht